Шкільний
сайт МЗОШ № 23
Шкільний
сайт МЗОШ № 23, що назавжди змінить освіту надійний, змістовний та цікавий.
Пабло Пікассо зазначав, що дія - це головний ключ до успіху. Оскільки мета
навчання – це дати людині уміння діяти,
то знання повинні стати засобом навчання діям, акцентував увагу П.Я.
Гальперін.
Шкільний
сайт МЗОШ № 23 розташований на піддомені третього рівня сайту e-schools.info, тому має адресу в мережі Інтернет https://mzosh-23.e-schools.info/ .
Особливості шкільного сайту
розміщеного на платформі e-school.ua в
тому, що він безкоштовний, потужний,
динамічний, колективний, відкритий, сучасний, актуальний,
зручний, інноваційний,
творчий, діяльнісно-креативний, інформаційно-аналітичний,
навчально-пізнавальний, прозорий,
консалтинговий, який умовно має три частини: ліворуч-меню, в центрі
сторінки – змістовне наповнення, праворуч фото директора школи, у цьому ж
стовпчику автоматично розміщуються скріншоти
сторінок і посилання на актуальну
інформацію розвитку освіти. До того ж шкільний сайт має виняткову
функціональність та можливість
індивідуально налаштувати багато аспектів роботи. Верхня частина шкільного сайту містить фото світлину
школи № 23, шкільну емблему й назву
навчального закладу – МЗОШ № 23 Миколаївської області. м. Миколаїв
Зручна структура шкільного сайту МЗОШ № 23 має 5 комплексних
секторів навчально-інформаційних середовищ та освітнього простору, наприклад :
І сектор – це співпраця та партнерство з Миколаївським
управлінням освіти, департаментом освіти, науково-методичноим центром освіти
міста Миколаєва;
ІІ сектор – це cтратегія розвитку Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст.. № 23;
ІІІ сектор – це освітній простір вчителів
МЗОШ № 23;
ІV сектор – це освітнє середовище
учнів цієї школи,
V сектор – це інформаційне середовище батьків
школярів цього навчального закладу.
Тобто весь інформаційний
простір складається як із освітнього
просторового середовища школи, так і
шкільного сайту для управлінців, для школи, для вчителів, для учнів, для
батьків. У таких освітніх середовищах здійснюється комфортне і безпечне навчання та праця, вільні від будь-яких форм
насильства та дискримінації. Розвивається
мотивація до опанування ключовими компетентностями та веденням здорового
способу життя. Стаціонарне класно-урочне освітнє середовище, сайт МЗОШ № 23
і система електронного обліку успішності взаємопов'язані
і інтегровані між собою. Використовуючи можливості сайту https://mzosh-23.e-schools.info/ ,
школа має потужний веб- інструмент для автоматизації навчального
процесу.
Оскільки постійними користувачами сайту МЗОШ № 23 є
лише 5 основних типів осіб – це адміністрація
школи, вчителі, допоміжний персонал, учні, батьки, то кожен із них має певний
набір прав і має відповідний рівень доступу до інформації. Наприкдад: доступ до
предметів електронного журналу кожного класу мають
вчителі-предметники, класний керівник, директор. Проте,
батькам і
учням журнал недоступний.
Шкільний сайт МЗОШ №
23 містить два меню: основне і
додаткове. Основне меню сайту школи містить
посилання на основні функціональні
сторінки: адміністрація, учительська, класи, фотоальбоми, новини,
файловий архів, зворотній зв'язок, статистика відвідувань, а також до основного меню
додані відповідні підпункти. Додаткове меню представляє
собою список 22 інформаційних сторінок з
посиланням на різні ресурси, сервіси і платформи, де кількість,
заголовки і їх зміст визначаються саме цією школою.
Це дає можливість всім
відвідувачам цього сайту зрозуміти стратегію розвитку школи, спрямовану на підвищення
якості освітньої діяльності А також
віртуально познайомитися зі школою, адміністрацією й шкільними
колективами. Адже візуалізована інформація та новини про
феєрію шкільного життя в цьому
навчальному закладі, розміщена в центрі сторінки. Вміле комплексне поєднання
освітніх середовищах шкільного простору і шкільного сайту допомагають створити належні умови для навчання, праці й
відпочинку. Завдяки ефективної
кадрової політики, наполегливої праці всіх працівників МЗОШ № 23, а також розвитку належного матеріально-технічного
забезпечення, у школі створені умови для довіри,
прозорості, дотримання етичних норм, конструктивної взаємодії, професійного
розвитку.
У рубриці основного меню «Адміністрація» додані
відповідні підпункти, де крім фото й персональних
сторінок адміністрації можна
побачити візитку школи, розміщення навчального закладу на карті Google,
переглянути відеоролик про історію школи
та її директорів, ознайомитися з дорожньою
картою перепрофілювання МЗОШ № 23 у
гімназію з початковою школою. Цікавою формою листування є зворотній зв'язок, де
в особистому кабінеті лише директор школи побачить лист-повідомлення призначений адміністрації школи, на який може особисто
відповісти адресату
У рубриці основного меню «Вчительська» додані
відповідні підпункти, де крім фото й
персональних сторінок вчителів додані методичні сторінки для вчителів не
лише для дистанційного навчання в різних середовищах, а й додано методичну
скарбничку з ресурсами. Такий комплексний підхід формування учительського
освітнього простору надає реальну допомогу вчителям і адміністрації навчального
закладу займатися самоосвітою, ефективно планувати та аналізувати свою діяльність,
застосовувати сучасні ефективні технології для формування ключових
компетентностей наскрізних умінь учнів, їхнього виховання та розвитку.
До
того ж рубрика “Підвищення кваліфікації”
вчителями здійснюється не лише на курсх-модулях
в МОІППО, а й дистанційно в електронній он-лайн школі, кА дає можливість
опанувати програму навчального модуля «Електронне освітнє середовище закладу
загальної середньої освіти».
Тобто кожен вчитель має свободу у виборі
курсів підвищення кваліфікації та розвитку власного освітнього простору.
А ще у кожного вчителя є персональна сторінка зі списком предметів, які викладає вчитель із зазначенням, в яких класах вони викладаються; розклад уроків вчителя; список його журналів (з усіх предметів і класів, в яких він викладає); персональна стіна.
Родзинкою
цього навчального закладу є поступовий перехід на сервіс e-schools.info , де обробляється і надається в зручному електронному вигляді
інформація про успішність учнів, яка
фіксується в електронних журналах, щоденниках,
таблицях успішності, графіках успішності за кожним класом і учнем, у звітах вчителів після закінчення навчального періоду.
Тобто, за допомогою електронних журналів вчителі за два кліка можуть: виставити оцінки, відзначити відсутніх, написати зауваження до відміток і
пропусків, залишити коментарі до уроків (наприклад, «контрольна робота»), внести домашні завдання. По кожному предмету вираховується
кількість пропусків і середня відмітка за чверть. Для цього потрібно на шкільному сайті
розмістити навчальні періоди (семестри) і канікули, розклад предметів і
дзвінків, створити класи зі списками учнів та їх батьків.
У рубриці основного меню «Класи» додані відповідні підпункти, де крім
списків дітей та їх батьків
сконцентровано інформацію про
ресурси для учнів, про ДПА та ЗНО, розміщено посилання на актуальні статті, які
допоможуть відповісти на проблемні питання, зокрема: куди піти вчитися після 9-го чи 11-го класів?. До тож на сторінках
класу можна розміщувати інформаційні
статті з фото світлинами; список учнів; розклад уроків; список
журналів з усіх предметів; останні новини
класу з посиланням на всі новини; працює шкільна стіна, де учні можуть спілкуватися (комунікувати) між собою, вчителями, директором
і заступниками директора, а також батьками. Також є можливість залишати коментарі до фотоальбомів, фото
світлин, інформаційних статей тільки зареєстрованим користувачам сайту.
Оскільки на підставі даних, внесених вчителями до
журналів, для кожного учня формується його електронний щоденник, то батьки
учня мають доступ до всіх даних тільки своєї дитини. В електронному
щоденнику відображено все, що
вчителі внесли до журналу, а також поведінка і зауваження учня за
кожен тиждень з можливістю «підписувати» його батьками.
Для кожного учня є
зведена таблиця всіх відміток,
отриманих за чверть з усіх предметів. У таблиці містяться також усі пропуски,
середній бал і четвертна відмітка по кожному предмету. Таблиця успішності доступна як вчителям,
так і батькам, і учням. Таким чином, можна легко і зручно простежити успішність
кожного учня всередині чверті. Також можна переглянути статистику й графічний рейтинг успішності учнів класів з обраних предметів.
Рубрика «Освітній контент» розміщена на трьох електронних платформах,
наприклад: електронна освітня платформа «МійКлас» що має
гриф МОН, надає широкий спектр матеріалів — завдання, теорію та тести у шкільних предметах. Кожне
завдання має кроки розв'язання, таким чином учень може самостійно вивчати
предмет і вчитися на своїх помилках.
Перша Українська онлайн платформа з вивчення математики, що має гриф МОН «GIOS» має чудовий інтуїтивний
інтерфейс, а завдяки автоматичній системі оцінювання та перевірки робіт,
вчителі зможуть працювати менше, але ефективніше. Учні матимуть змогу навчатись
будь-де та будь-коли із легкістю та інтересом.
Студія «Брістар» через розвиваючі ігри ( геймифікацію), в
доступній формі надає сучасні знання й навички для освіти та розвитку.
У рубриці основного меню «Освітній контент» додано
підпункт «Оцінювання» з рекомендаціями
МОНУ, орієнтовними критеріями оцінювання
навчальних досягнень учнів початкових класів та інтерактивні вправами для вчителів на тему «Державний стандарт оцінювання»,
«Формувальне оцінювання учнів». Система оцінювання
здобувачів освіти у МЗОШ № 23 відкрита,
прозора і зрозуміла. Вона постійно контролюється, а також коригуються результати навчальних досягнень кожного учня, формується здатність до відповідальності за результати та самооцінювання кожної особистості.
У рубриці додаткового меню «Батьківська сторінка» додано підпункти
«Дистанційне навчання учнів у веб-середовищах», «Відеоінструкції», «Нова
українська школа, «Згода батьків на розміщення фото, відео та робіт дитини в
мережі Інтернет», що дає можливість батькам не лише познайомитися з
відкритою інформацією, але й прийняти
відповідне самостійне рішення, змінити ставлення до школи і всього
навчально-виховного процесу.
У рубриці додаткового меню «Прозорість
та інформаційна відкритість навчального закладу» додано підпункти
«Забезпечення навчального процесу нормативно-правовими документами», «Академічна
доброчесність», де назва додаткового меню говорить вже про забезпечення доброчесності, прозорості та інформаційної відкритості навчального
закладу.
У рубриці додаткового меню «Виховний комплекс» додано підпункти «Психологічна
служба», «Правова допомога», «Правила для учнів», «Стоп БУЛІНГ!», «Соціально-медична
служба», «Шкільний музей», що дає
можливість комплексно і відкрито вирішувати проблеми безпечних та нешкідливих
умов навчання, надавати інформаційно-правову та психологічну допомогу,
розвивати здатність дотримуватися шкільних правил та зміцнювати здоров’я, формувати гігієнічні
навички та засади здорового способу життя учнів.
У додатковому меню є окремі рубрики «Увага, першокласнику!», «Шкільна
бібліотека», «Шкільна їдальня», «Шкільне подвір’я», «Персональні сайти і блоги
працівників МЗОШ № 23». Цінним є те, що кожна із них акцентує увагу на конкретних аспектах стратегії розвитку школи.
Наприклад рубрика «Увага,
першокласнику!» комплект документів для вступу до першого класу, сприяє прозорості, дотримання етичних норм,
конструктивної взаємодії.
Рубрика «Шкільна бібліотека» містить
не лише посилання на електронну
бібліотеку – lib.imzo.gov.ua, але й передбачає створення власного
інтерактивного бібліотечного середовища, яке спрямоване на підвищення якості освітньої діяльності.
Рубрика «Шкільна їдальня» інформує про пріоритетність здорового харчування та формує культуру споживання, які спрямовані на розвиток здоров’я і здорового способу життя в частині харчування школярів
Рубрика «Шкільне подвір’я» вміщує презентацію та заяву на проекти,
метою яких є модернізація спортивного майданчика і облаштування нестандартних
місць шкільного подвір’я для проведення сучасних уроків фізичної культури,
активних ігор, для цікавого та безпечного навчання й відпочинку на свіжому
повітрі відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту». Такий
проект передбачає планування, проектування та реалізацію цікавих ідей
покращення спортивного майданчика та шкільного подвір’я за індивідуальними
міні-проектами. Такі проекти підкреслять індивідуальність та неповторність
Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. № 23 її санітарно-гігієнічну, захисну, рекреаційну,
художньо-естетичну, навчально-виховну
функції
Рубрика «Персональні сайти і
блоги працівників МЗОШ № 23» спрямована на самоосвітнє формування у
вчителів ІТ-компетентностей та ефективне використання ними персональних
веб-сторінок для підвищення якості освітньої діяльності, створення умов
для відносин довіри, розвитку академічної доброчесності та особистого
освітнього простору вчителя.
У рубриці додаткового меню «Інституційний
аудит» додано підпункт «Абетка для директора», де чітко прописані рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення
якості освіти у закладі загальної середньої освіти, що допомагає осучаснити внутрішкільну
систему і стратегію розвитку МЗОШ № 23.
Динамічний шкільний сайт кожного дня
переглядається та поповнюється актуальною інформацією. А діаграма відвідувачів
та переглянутих сторінок сайту школи № 23 підкріплює його актуальність. Та
ефективність. Дякуємо за співпрацю!