Домашня сторінка

    google-site-verification: googlee672897bb8cebca7.html  

Доброго часу доби. 
Вітаю всіх у блозі "Школа акмеологічної стійкості Бабійчук В. Г. "

Якщо ви бажаєте пірнути у педагогічну безодню ідей створення інтерактивного навчального середовища, хочете впіймати творчі знахідки інтерактивних вправ, мрієте зануритися у професійне самовдосконалення по використанню онлайн-сервісів та веб-ресурів для створення дидактичних матеріалів, віртуальних класів, навчального контенту, тоді запрошую вас до навчання у дистанційній школі акмеологічної стійкості

 Дистанційна  школа акмеологічної стійкості - це віртуальний клас замість аудиторії! Це Інтернет замість шкільної дошки!  Це можливість навчання для будь-якого педагогічного працівника чи учня без будь-яких обмежень! Це акмеологічне зростання всіх учасників навчально-виховного процесу! Це досягнення професійної та особистісної "акме"! Це зрілість, компетентність, успіх, майстерність, продуктивність освітньої діяльності та висока мотивація досягнень!



Формування акмеологічного середовища в освітньому процесі
      Акмеологія (від давньогрецького акме - квітуюча сила, вершина) - наука про досягнення людиною найвищих вершин у життєдіяльності та самореалізації творчого потенціалу, який є основою загальнолюдських потенційних можливостей. 

    Поняття "акме"   Сидорчук Н. Г. розглядає у праці «Розвиток акмеологічної науки як одна із умов підвищення якості освіти», пояснюючи, що це послідовний ряд досягнень людини на її життєвому шляху, результатом якого є досягнення вершин в соціальній і професійній діяльності.

  Шкільна акмеологія як наука розвивається в трьох основних напрямах: методологія й теорія, практична акмеологія (розвиток освітніх систем і людини в їхніх умовах), акмеметрія (вимір якості розвитку). Одне із завдань практичної акмеології – розробка й реалізація на практиці акмеологічної концепції школи в сучасних умовах освіти. Ідея акмеологічної школи відповідає Національній доктрині освіти України, що визначає головними завданнями розвиток творчих здібностей учнів і створення умов для розвитку особистості учнів загалом.

   Акмеологічна школа - це школа цілілісного і стійкого розвитку людини на духовно-моральній основі.

    Основні ознаки акмеологічної школи полягають у таких положен­нях:

  • Мета школи - цілісний роз­виток людини.
  • Наявність у школі акмеологічного середовища, атмосфери прагнення до успіху, творчості.
  • Наявність акмеологічної кон­цепції виховання, мета якого - формування життєвої стратегії стійкого розвитку особистості й індивідуальності.
  • Акмеологічна позиція вчите­ля як показник його професійної зрілості.
  • Людинознавство як суть змісту загальної середньої освіти.
  • Запровадження акмеологіч­них технологій - технологій забез­печення успіху.
  • Акмеологічне забезпечення педагогічного процесу - системна діагностика, реалізація техно­логії акмеологічного супроводу учня на сходинах навчання.
  • Акмеологічний рівень діяль­ності педагогічного колективу.
  • Взаємодія з батьками як су­б'єктами педагогічного процесу.
  • Школа розвитку, творчості, успіху.
Предметом шкільної акмеології є:
  • соціально зрілий випускник, готовий до самовизначення;
  • взаємодія суб'єктів педагогі­чного процесу в цілісній системі освіти;
  • саморозвиток суб'єктів пе­дагогічного процесу засобами ос­вітньої діяльності в школі, що забезпечує якісний рівень освіти.
Завданнями шкільної акмеології є:
  • дослідження залежності між рівнями досягнутих результатів діяльності та способами розв'язан­ня завдань;
  • виявлення факторів, що забезпечують певний результат індивідуального розвитку вчи­теля та учня;
  • моделювання педагогічних систем і стратегій для досягнення вершин індивідуальної, групової та колективної навчально-пізна­вальної діяльності учнів і профе­сійної діяльності вчителів, їхньої творчості;
  • дослідження розвитку люди­ни на всіх рівнях навчання в школі.
Відеоролики

         4 питання для самоперевірки

google-site-verification: googlee672897bb8cebca7.html

Немає коментарів:

Дописати коментар